Artikelserie

Reportageserie: Möt Djurgårdens lagkapten 2:3

Hockeybladet satt ned med Djurgårdens kapten Calle Ridderwall och det blev en reportageserie i tre delar. Vi har nu kommit till SHL eller College-/Universitetsspel, där är Ridderwall tydlig i frågan. - Efter NHL kan du inte få det bättre än...

Reportageserie: Möt Djurgårdens lagkapten 1:3

Hockeybladet mötte Djurgårdens nye lagkapten, Calle Ridderwall, under uppehållet för Channel One Cup. Spelarna i SHL var på väg till tre dagars semester innan SHL startar upp igen i eftermiddag. Han är den tredje från familjen Ridderwall att spela i Djurgårdens...

Del 7:7: Varumärkesexperten analyserar – Brynäs och Djurgården två klassiker

Hockeybladet har dykt ner i det allra innersta hos SHL-klubbarna och tagit hjälp av varumärkesexperten Niklas Turner Olovzon, grundare av kommunikationsbyrån Passion Lab, för att utvärdera varumärket, logotypen (klubbmärket) och klubbens officiella slogan. Idag har vi kommit till avslutningen där...

Del 6:7: Varumärkesexperten analyserar – storklubbarna Frölunda och Färjestad

Hockeybladet har dykt ner i det allra innersta hos SHL-klubbarna och tagit hjälp av varumärkesexperten Niklas Turner Olovzon, grundare av kommunikationsbyrån Passion Lab, för att utvärdera varumärket, logotypen (klubbmärket) och klubbens officiella slogan. Idag analyseras Frölunda och Färjestad. Frölunda Indians Varumärke Är...

Del 5:7: Varumärkesexperten analyserar – under ytan på HV71 och Leksand

Hockeybladet har dykt ner i det allra innersta hos SHL-klubbarna och tagit hjälp av varumärkesexperten Niklas Turner Olovzon, grundare av kommunikationsbyrån Passion Lab, för att utvärdera varumärket, logotypen (klubbmärket) och klubbens officiella slogan. Idag analyseras HV71 och Leksand. HV71 Varumärke HV71 var...

Del 4:7: Varumärkesexperten analyserar – djurlogoföreningarna Linköping och Luleå

Hockeybladet har dykt ner i det allra innersta hos SHL-klubbarna och tagit hjälp av varumärkesexperten Niklas Turner Olovzon, grundare av kommunikationsbyrån Passion Lab, för att utvärdera varumärket, logotypen (klubbmärket) och klubbens officiella slogan. Idag analyseras Linköping och Luleå. Linköping HC Varumärke LHC brottats...

Del 3:7: Varumärkesexperten analyserar – Modo och Skellefteå synas i sömmarna

Hockeybladet har dykt ner i det allra innersta hos SHL-klubbarna och tagit hjälp av varumärkesexperten Niklas Turner Olovzon, grundare av kommunikationsbyrån Passion Lab, för att utvärdera varumärket, logotypen (klubbmärket) och klubbens officiella slogan. Idag analyseras Modo och Skellefteå AIK Modo Varumärke Var...

ANDRA HAR OCKSÅ LÄST

Ingen återkomst för publikfavoriten

Det har spekulerats en hel del ifall Luleås gamla publikfavorit Linus Klasen står för en återkomst, men nu står det klart att 31-åringen stannar...